INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ Przedsiębiorstwa Molter Sp. z o.o.
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) /Dz.Urz.WE L119 z 4.05.2016, str.1/ – dalej zwana RODO, informujemy, że:
- Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Molter Sp. z o.o. Rudna Mała 47b, 36-060 Głogów Małopolski, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000163668, NIP: 813-03-34-181, REGON:008032442,Kapitał zakładowy: 60 000,00 zł wpłacony w całości. Tel. 17 855-23-51, e-mali: molter@molter.pl, zwany dalej ADMINISTRATOREM
- Cele przetwarzania danych i podstawa prawna
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu:
- zawarcia i realizacji umowy cywilnoprawnej, sprzedaży towarów lub świadczenia usług, złożenia oferty na żądanie przed zawarciem umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- rozpatrywania roszczeń gwarancyjnych oraz innych o podobnym charakterze, na podstawie art. 6 ust.1 lit. b i c RODO,
- ustalenia i dochodzenia roszczeń w związku z prowadzoną działalnością oraz windykacji i egzekucji wierzytelności, obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Administratora przed organami ścigania, sądami powszechnymi, administracyjnymi, Sądem Najwyższym, w postępowaniu administracyjnym, w tym podatkowym, na podstawie art. 6 ust.1 lit. c i f RODO,
- wystawienia dokumentów księgowych, m.in. faktur, rachunków, not księgowych, na podstawie art. 6 ust.1 lit. b i c RODO,
- wykonywania innych obowiązków prawnie ciążących i uzasadniających interesy realizowane przez Administratora lub stronę trzecią związanych m.in. z postępowaniem o udzielenie zamówień publicznych na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, z przeprowadzaniem procesu rekrutacji, z prowadzeniem i przechowywaniem dokumentacji księgowej, płacowej, kadrowej, z procesem likwidacji szkód, na podstawie art. 6 ust.1 lit. c i f RODO.
- Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
- podmioty i organy, którym Administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
- operatorzy pocztowi i kurierzy,
- banki w zakresie realizacji płatności,
- podmioty współpracujące z Administratorem w zakresie m.in. dostawy i obsługi systemów informatycznych, programistycznych, obsługi rachunkowo-księgowej, płacowo-kadrowej, prawnej, etc.,
- zakłady ubezpieczeń i podmioty świadczące w ich imieniu usługi w zakresie likwidacji szkód.
- kontrahenci Administratora, m.in. inwestorzy, wykonawcy, podwykonawcy, w zakresie niezbędnym do wykonania umowy.
- Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez:
- okres obowiązywania umowy zawartej z Administratorem,
- okres niezbędny do dochodzenia roszczeń przez Administratora w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Administratora na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w związku z przedawnieniem roszczeń.
- okres niezbędny do przechowywania dokumentów księgowych, płacowych, kadrowych do których Administrator jest zobowiązany na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.
- Przysługujące prawa
W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych, przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo do sprostowania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych do innego administratora,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie i w dowolny sposób w przypadku, gdy Administrator przetwarza dane osobowe w oparciu o zgodę, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Z powyższych uprawnień może Pan/Pani skorzystać składając wniosek w formie pisemnej na wskazany adres Administratora. Zakres każdego z tych praw oraz sytuacje, kiedy można z nich skorzystać, wynikają z przepisów RODO.
- prawo wniesienia skargi do organu nadzoru zajmującego się ochroną danych osobowych.
- Źródło pochodzenia danych i kategorie danych, pozyskanych w sposób inny niż od osoby której dane dotyczą
Pani/Pana dane osobowe mogą pochodzić od przedstawiciela ustawowego, mocodawcy w przypadku udzielonego pełnomocnictwa, pracodawcy, strony umowy zawartej z Administratorem oraz ze źródeł powszechnie dostępnych, w szczególności baz i rejestrów tj. Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Pozyskane w ten sposób dane osobowe obejmują: dane identyfikacyjne, dane adresowe , dane kontaktowe.
- Wymóg podania danych
Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest konieczne dla realizacji celów określonych w pkt. II, stanowiwarunekzawarcia umowy z Administratorem, wiąże się z realizacją obowiązków prawnie ciążących na Administratorze lub wynikających z zawartej umowy z Administratorem oraz jest niezbędne do realizacji prawnie uzasadnianych interesów Administratora. Brak podania wszystkich wymaganych danych uniemożliwi zawarcie i wykonanie umowy oraz realizację celówo których mowa w pkt. II przez Administratora.
- Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji w tym o profilowaniu danych
Uzyskane dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.